وردپرس امروز

یه روز تازه با وردپرس

وردپرس امروز

یه روز تازه با وردپرس

وردپرس امروز

سلام
شاید اولین سوالی که پیش میاد اینه که این وردپرس کار چرا توی وبلاگ مینویسه خوب داستانش طولانیه ولی خلاصش اینه که من سایتهای وردپرسی زیادی داشتم که بعد از مدتی یا مشکلاتی براشون پیش اومده یا فروخته شدن و به خاطر همین من به بلاگ روی آوردم که بدون هیچ هزینه و خرج اضافه میتونم مطالبم رو منتشر کنم
یا علی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ فروردين ۹۵، ۲۱:۱۶ - محمد رضا
    عالی

دانلود قالب زیبای آی تی بلاگ برای وردپرس

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۵۵ ب.ظ

آی تی بلاگ

امروز قصد داشتم که یه مطلی خوب کاربردی برای دوستان وردپرس امروزی قرار بدم تا تونسته باشم رکورد روزی یه مطلب رو حفظ کنم ولی هر طرفی میرفتم مشغله نمیزاشت که نمیزاشت تا اینکه بالاخره توی آخرین ساعات امشب وقت کردم که یه مطلب قرار بدم و تصمیم گرفتم امروز هم یه قالب وردپرسی خوب و کاربردی رو برای دوستان قرار بدم که امیدوارم از این قالب هم مثل قالب لیمو بایل استفاده لازم رو ببرید.


کاربرد:در مورد خود قالب اگر براتون بخوام بگم باید از کاربردش شروع کنم که خوشبختانه این قالب قالب انعطاف پذیر هست و شما میتونید در همه نوع سایتی از جمله خبری ، دانلود و آموزشی استفاده کنید پس در این مورد میتونه برای همه انتخاب خوبی باشه.


طراحی:

در مورد طراحی قالب هم که واقعا با یکی از زیباترین قالب های وردپرس طرف هستیم و من اینو برای تعریف از قالب نمیگم بلکه این قالب رو من حتی چندین بار برای وبسایت های خودم استفاده کردم و باز هم حاضرم از این قالب زیبا استفاده کنم از ویژگی های بارز طراحی این قالب وجود منوهای کشویی جی کوئری هست که درش به کار رفته و البته قالب یه اسلایدر خیلی زیبا و شیک داره که آخرین مطالب شما رو با تیتر و مقداری از توضیحات نمایش میده قالب یه باکس خبرنامه اختصاصی هم داره که شما به سادگی میتونید اون رو در منوی تنظیمات شخصی سازی کنید و راستی یه چیز رو یادم رفت بگم در مورد رنگ بندی قالب هست که در هشت رنگ بسیار زیبا در دسترسه و در آخر هم به خاطر اینکه نگید فقط از این قالب تعریف کردید یه ایراد ازش بگیرم که البته شاید ایرادی هم نباشه ولی من خودم ادامه مطلب قالب رو زیاد دوست نداشتم هر چند که شما میتونید از توانایی خودتون استفاده کرده و ادامه مطلب رو هم تغییر بدید.

در کل با یکی از زیبا ترین قالب های وردپرس از لحاظ طراحی مواجه هستیم.


امکانات:

در مورد امکانات هم به جز مواردی که در بالا گفته شد قالب دارای آیکون شبکه های اجتماعی هست که در منوی تنظیمات قابل شخصی سازی هست و دارای منوی تنظیمات در پنل مدیریت هم هست و دیگه اینکه دارای بنر تبلیغاتی در سازی 125*125 هست و چند مورد دیگه که در بالا عرض کردم و این قالب در کل هر چیزی که شما از یک قالب وردپرس بخواید رو فراهم میکنه پس پیشنهاد میکنم از دستش ندید.

دانلود:

در آخر هم که باید بریم سراغ اصل مطلب یعنی دانلود این قالب زیبا که این نسخه که باتون گذاشتم آخرین نسخه از سایت وردپرس فارسی هست که البته لینک دانلود از دو آپلود سنتر دیگه هم براتون قرار داده شده که امیدوارم استفاده کنید.

طراح قالب هم اگر اشتباه نکنم زاکروت هست.

دانلود با لینک مستقیم از وردپرس فارسی        دانلود با لینک غیر مستقیم از ریپید شیر

دانلود از آپلود سنتر اختصاصی وب یار

پیش نمایش آنلاین پوسته

آموزش نصب قالب

این هم از مطلب امروزمون که امیدوارم خوشتون اومده باشه تا یه روز دیگه و یه وردپرس امروز دیگه

یا علی

:دی

نظرات  (۱)

نه بابا دروغه ... یاس شاید مسلمون نباشه ولی قطعا اهل این مناسک نیست!
مرسی سر زدی ..
پاسخ:
قطعا دروغه .... مسلمون هم هست بابا!!!
مرسی از تو که سر زدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">