وردپرس امروز

یه روز تازه با وردپرس

وردپرس امروز

یه روز تازه با وردپرس

وردپرس امروز

سلام
شاید اولین سوالی که پیش میاد اینه که این وردپرس کار چرا توی وبلاگ مینویسه خوب داستانش طولانیه ولی خلاصش اینه که من سایتهای وردپرسی زیادی داشتم که بعد از مدتی یا مشکلاتی براشون پیش اومده یا فروخته شدن و به خاطر همین من به بلاگ روی آوردم که بدون هیچ هزینه و خرج اضافه میتونم مطالبم رو منتشر کنم
یا علی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ فروردين ۹۵، ۲۱:۱۶ - محمد رضا
    عالی

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

سلام ، روز بخیر ، امروز هم با یه مطلب دیگه از وردپرس امروز در خدمتتون هستیم و مطلب امروز ما در مورد یه افزونه خیلی محبوب و مشهور هست برای سئوی سایت وردپرسی که شما میتونید با استفاده از این افزونه و دیگر توصیه های سئوی ما سایت خودتون رو به بالای نتایج جستجو بکشید اما برای اطلاع بیشتر از فواید این افزونه و دانلود اون به ادامه مطلب برید.

جلوگیری از انتشار دیدگاه های اسپم توسط افزونه Akismet وردپرس

پاسخ دادن به دیدگاه های کاربران سایت ها یکی از دغدغه ها و ملزومات تعامل با کاربران می باشد. اما زمانی که دیدگاه های اسپم سایت شما افزایش می یابد شما نمی توانید به راحتی بر روی پاسخ گویی به نظرات کاربران سایت خود تمرکز کنید. باید وقت زیادی را صرف تشخیص و حذف نظرات اسپم کنید که ممکن است شما را از ادامه کار نا امید کند. در این مطلب ما می خواهیم شما را با افزونه ای آشنا کنیم که می تواند جلوی اکثر دیدگاه های اسپم را بگیرد.

http://dl.persianscript.ir/img/AsiaDownload-Theme.jpg

خیلی از دوستانی که قصد راه اندازی یک وب سایت رو دارند از سایتهای دانلود شروع میکنند که البته این پیشنهاد من نیست چون در این زمینه سایتهای قدرتمند و زیادی وجود دارند و میشه گفت بدون سرمایه گذاری و صرف زمان زیاد نمیشه این سایتها رو در نتایج اول جستجو دید البته اگر شما قصد دارید که این کار رو بکنید ما که بخیل نیستیم و به شما کمک هم میکنیم.

به همین منظور امروز قالب زیبای سایت آسیا دانلود رو برای شما آماده کردیم که میتونید در ادامه مطلب اون رو دانلود کنید.

images

دیروز نسخه ۳.۹ وردپرس به افتخار یکی از نوابغ بداهه نوازی جاز یعنی جیمی اسمیت با نام “Smith” منتشر شد. در نسخه ۳.۹ سعی شده است تا قابلیت هایی که در نسخه های قبلی به وردپرس افزوده شده بودند, تکمیل شوند. ابتدا پیشنهاد می کنم با مشاهده ویدئو زیر با قابلیت های جدید وردپرس آشنا شوید.

در ادامه این مطلب می خواهیم تغییراتی که در نسخه ۳.۹ وردپرس ایجاد شده است را با هم مرور کنیم پس لطفا با ما همراه باشید.

users-in-wp

سلام خدمت شما همراهان عزیز وردپرس امروز

اول از همه من یه عذر خواهی بدهکارم به همه دوستان چون یه مدت خیلی زیادی بود که وبلاگ رو آپدیت نمیکردم و علت اون هم مشغله زیاد بود که البته امروز باز هم در خدمت شما هستیم با یه مطلب خیلی خوب که امیدوارم مورد استفادتون قرار بگیره.